Inspirasi Anda

Redha itu perlu, Rindu itu pasti

25hb Disember 2015 Abang, pagi ni bila bangun tidur air mata ayang menitis lagi...rindukan abang. Abang selalu ada dalam mimpi ayang.. ...

Wednesday, 23 December 2015

Rindu dan air mata

Abg, hari ni dah 24 hari abg tiada di sisi ayang...kdg2 rasa nak menjerit nak panggil abg hadir semula di sisi ayang...waktu pagi selepas bangun tidur adalah waktu yg paling kuat ayang ingatkan abang...ayang akan genggam tangan ayang kuat2 utk tahan air mata daripada tumpah...tapi masih tak mampu...masih tak boleh...ayang rindukan abg yg selalu usik ayang..selalu kenakan ayang..ayang rindu nak tengok abg ketawa....tapi takkan ada lagi..takkkan boleh lagi..

Abg, 24hb ni adalah maulidurrasul. Esok pulak cuti krismas.. 4 minggu lepas kita rancang hari ni kita balik kg utk tolong mak n ayah kemas bilik yg nak renovate tu....tapi, hari ni dah tak jadi mcm kita rancang dulu...abg, ayang selalu bayangkan nanti kalau ayang balik kg, abang takde...siapa nak tidur sebelah ayang lagi....ayang dah tua...takkan ayang nak menyusahkan mak dan ayah lagi...mereka pun tak kuat...

Abg,sekarang ni, mak dah ayah yg dtg teman ayang kat rumah kita...ayang x sanggup nak tinggalkan rumah ini sbb banyak kenangan abg dan ayang...barang2 ,perabot lengkap semua kita beli bersama...ayang masih tak mampu bila kenangkan semua ini, abang...

Abg, kalau ayg period hanay ada zikir dan doa utk ayang lakukan supaya hati ayang tenang....pahala ni juga ayang akan minta Allah bagi kepada abg..moga Allah bagi kasih sayangNya untuk abg hingga hari akhirat nanti...

Abang...ayang sayang sangat abang..ayang rindu sangat abang..ayang masih perlukan abang...ayang sunyi abang...sunyi sangat...Allah...bantu aku utk hadapi semua ini..